>AJANDADERGİ BLOGUNDAN GELEN ZARİF HEDİYEM!!!

28 Şub

>


Yaklaşık 12 gün önce falan geldi hediyem,

SWAROVSKİ TAŞLI GÜMÜŞ İNCİ KOLYE

 


Ancak evde olmadığım ve resimlerle birlikte bir yazı hazırlamak istediğim için bugün yazabiliyorum.Çok ince çok zarif bir hediye.Bir de hediye paketi yapılmış,o kadar mutlu oldum ki anlatamam.Açıkçası çekilişe katılırken ümitli değildim,şanssızımdır. Sevgili arkadaşım Zeynep haber verdi kazandığımı(teşekkürler Zeynep’cim)
Hemen baktım ve ismimi görünce sonuçlarda yeni  oyuncak alınmış bir çocuk gibi sevindim:) Sevgililer gününde mükemmel ve aldığım tek hediye oldu.Mart sonu doğum günüm,o gün özel olduğu için özel olan bu kolyeyi takacağım,şu an için açmaya kıyamadım
Tekrar çok teşekkür ediyorum emeği geçen ve kampanyanın olmasını sağlayan herkese..
En içten Sevgilerimle

Teşekkürler Ajanda Dergi…

Teşekkürler İnci Kolye
Bir Cevap Yazın

